enhe 04-8218883  א'-ה' 08:30-16:00  דרך בר יהודה 63, בית פורמן, נשר
בעל תקן
ISO 9001:2008
הבטחה
איכות יפנית
BELMONT
יבואן בלעדי
TECHNICAL SUPPORT

שותפות עם BELMONT

חברת Belmont שומרת על סטנדרט איכות נוקשה ביותר עבור מוצריה וחלקי החילוף שלהם הן כפעילות תוך ארגונית והן עם הסניפים והסוכנים בכל העולם. החברה אימצה תהליכי בקרת איכות בסטנדרטים עולמיים והיא אוכפת אותן בצורה עקבית.

חיפה מדיקל היא היבואן ונותן השירות הרשמי והבלעדי של Belmont בישראל, יהודה ושומרון, עזה ומולדובה מאז שנת 2000.

הצוות הטכני שלנו מורכב מטכנאים המכירים את הציוד של Belmont  ועובדים איתו מאז שנות ה-80 של המאה הקודמת. בכל שנה אנחנו ממשיכים להגדיל את מספר היחידות הדנטליות של Belmont בישראל ומוסיפים עוד ועוד לקוחות מרוצים.

מדוחות של חברת Belmont, חיפה מדיקל נחשבת לאחד הסוכנים החזקים ביותר של Belmont  בעולם!

גם אנחנו שומרים על סטנדרט האיכות הגבוהה של Belmont ולראיה מספר קריאות השירות של החברה קטן משמעותית משל המתחרים שלה.

טכנאי החברה והטכנאים העצמאיים המורשים לעבוד עם ציוד Belmont עברו ועוברים הכשרות והשתלמויות שנעשות הן ע"י עובדי חיפה מדיקל והן ע"י צוות Belmont.

 Belmont מתכננת ומייצרת מוצרים דנטליים מאז שנת 1960 ומשווקת אותה בכל העולם. מהרגע הראשון Belmont יצרה לעצמה שם של חברה המייצרת מוצרים אמינים ובאיכות הגבוהה ביותר. היוניטים הדנטליים משולבים במערכות פנאומטיות חזקות, אמינות, פשוטות וקלות לתחזוקה.

המערכות והשסתומים שמרכיבים את היוניט עוברים בקרות ע"י מומחים ובסטנדרטים יפנים על מנת לוודא שהמערכות עובדות בצורה תקינה ואיכות המוצר שהורכב היא ברמה הגבוהה ביותר.

כסאות המטופל של Belmont מבוססים על טכנולוגיה של החברה שהחלה ביצור כסאות למספרות עוד בשנת 1921 ושכללה את המנגנון ב 1936 למערכות אלקטרו- הידראוליות אשמר ממשיכות להשתדרג עד ימינו ומאופיינות באיכות ואמינות.

הכסאות של Belmont נמכרים בכל העולם ובהצלחה רבה (כ-70% מהפעילות של Belmont זה בשוק העולמי מחוץ ליפן) וזאת הודות להפעלה הקלה והפשוטה, אפשרות לשאת משקלים כבדים ומעל הכל עמידות ואכיות המוצרים.

בנוסף, Belmont משקיעה משאבים רבים בפיתוח כסאות יעלים, עמידים אך גם ארגונומיים על מנת להנעים עד כמה שניתן את הטיפול עבור המטופל ובכך לייצר עבורו סביבה מרגיעה יותר, זאת לצד האפשרות לעבודה בגישה נוחה של הרופא אל המטופל ומניעת בעיות רפואיות מוכרות אצל רופאי שיניים כגון כאבי גב וצוואר.